NB! Tellimuste vormistamine on võimalik vaid meie e-poes 

Kauba lisamine ostukorvi

Kui leidsid sobiva kauba, vajuta nupule “Lisa ostukorvi“. 
Seejärel saad jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

Hiljem on sul võimalik ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkida lehe parempoolses ülemises nurgas lingil „Ostukorv“.

Ostukorvi ülevaade

  • Lisa ostukorvi soovitud kaubad.
  • Vaata ostukorv üle ja veendu, et seal on õiged tooted ning nende kogused.
  • Ostu sooritamiseks vajuta „Asun tellimust vormistama“.

Maksja andmed

  • Sisesta oma andmed ning vali tasumisviis.
  • Kaupade eest saad maksta pangalingi kaudu, järelmaksu lepinguga või ettemaksuarve alusel. Loe täpsemalt erinevatest makseviisidest.
  • Tutvu kindlasti e-poe kasutustingimustega ja märgi, et oled nendega tutvunud.

Kohaletoimetamine

Vali sobiv kauba kättetoimetamise viis:

  • Kuller (kauba toob Sulle kuller);
  • Tulen ise poodi järgi;
  • Itella SmartPOST pakiautomaat;
  • Omniva pakiautomaat;
  • Pärast kauba üleandmist kullerile ei vastuta Jakari Marine OÜ selle eest, vastustus jääb kullerfirmale ja ostjale.

Maksmine

Poes on võimalik maksta pangakaardiga või pangalingiga.

  • Pangakaardid: Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaardid;
  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Nordea, Dankse, LHV ja Krediidipank.

Kui tasud kauba eest pangalingiga, vali pank, kust soovid ülekande teha.
Kui oled internetipangas makse sooritanud, vajuta kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.

Tellimuse täitmine ja tarneinfo jälgimine

Kui oled ostu sooritanud, tuleb e-postkasti teade, et tellimuse esitamine õnnestus. Sul on võimalik tellimuse kinnitus ka välja printida. Kui sa e-posti teel teadet ei saa, helista lisainfo saamiseksmeie klienditoele

Kauba tagastamine

Juhul kui Sinu poolt tellitud toode ei tööta või on transpordi käigus vigastada saanud, pöördu kindlasti meie klienditeeninduse poole. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a. transpordikulu).

Tagastamisel paki kaup originaalpakendisse ja lisa sellele kaasasolnud ostuarve. 
Ostuarve on üldjuhul kaubaga kaasas, kui seda polnud või oled arve kaotanud, saad selle koopia meie käest.

Kui Sul tekib seoses kauba kättesaamise või tagastamisega küsimusi, helista telefonil +372 6 398 993.

Eritellimused

Meilt saab tellida ka tooteid, mis ei ole tootevalikus. Seda saab teha meie esinduses Regati pst.1, 11911 Tallinn ettemaksu tasumisel. Ettemakstav summa peab olema vähemalt 50% toodete koos käibemaksuga müügihinnast.